Mijn eerste reis - Reisverslagen van Evita Beeftink - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Evita Beeftink - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Mijn reis gaat naar Cochabamba in Bolivia. Hier ga ik samen met 15 anderen vrijwilligerswerk doen. We gaan weeshuizen opknappen maar we gaan ook de omgeving verkennen.
We beginnen onze reis van Zwartsluis naar Brussel (vliegveld) daarna vliegen we naar Madrid, via Madrid naar Santa Cruz en via Santa Cruz naar Cochabamba en daar worden we opgehaald door Elena en komen we aan op onze bestemming!

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2014

Terug naar huis

12 Augustus 2014

Laatste dag, een bijzondere dag

09 Augustus 2014

Relax dag

08 Augustus 2014

Wat een heerlijke dag

07 Augustus 2014

Bolivia (indipendice) Day!
Evita

Samen met 15 anderen begin ik op 26 juli mijn reis naar Cochabamba in Bolivia. Hier gaan wij vrijwilligerswerk doen; Weeshuizen opknappen o.a. schilderen, wc of douches opknappen e.d.

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9037

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: