Wat een heerlijke dag - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Evita Beeftink - WaarBenJij.nu Wat een heerlijke dag - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Evita Beeftink - WaarBenJij.nu

Wat een heerlijke dag

Blijf op de hoogte en volg Evita

08 Augustus 2014 | Bolivia, Cochabamba

Vandaag was het super!

Vanmorgen rond een uur of 10.00 uur zijn we vertrokken naar het Jezus beeld, sommige zijn lopend naar boven gegaan maar sommige zijn ook met de gondel gegaan.
O.a. ik. Maartje en ik zaten bij een 4tal andere mensen in de gondel en we moesten er in eens uit.. Later hoorde we van Elena dat dit moest omdat zij een bijzonder kind hadden en dat ze alleen in de gondel moesten zitten (syndroom van down)
Dus samen zijn we er uit gegaan en is Elena bij ons gekomen omdat ze niet wilde dat wij alleen naar boven gingen bij andere mensen in. Te gevaarlijk denk ik.

Toen we eenmaal boven waren was het uitzicht prachtig mooi! :)
We konden heel ver kijken.
Samen met Maartje en Elena heb ik wat foto's gemaakt en ook samen met papa, Melissa en Corné.
We zijn met de bus weer naar beneden gegaan, dit was ook bijzonder. Heel mooi uitzicht weer.
We zijn naar een restaurant geweest, hier hebben we uitgebreid geluncht: Als voorgerecht kregen we broodje met soep, daarna ....... Rijst met kip en aardappel en als nagerecht een soort van yoghurt met papaja. Dat was wel erg lekker.

's middags zijn we naar La Cancha geweest een grote markt met heeeeel veeel souvenirs... Tsjonge wat is hier veel te koop; Alles hetzelfde maar toch ook net weer verschillend. Veel verschillende kleurtjes en printjes.
Heel leuk en veel gekocht. In NL zouden we voor de spullen die we hebben gekocht denk ik wel €100 tot €150 p.p. kwijt zijn maar hier in Bolivia was het maar iets van €60,- erg weinig dus.

Ja, mama, Kor en Ineke voor jullie heb ik ook wat leuks gekocht. :)

'S avonds hebben we gegeten bij Jennifer, hele lekkere wraps met een TOETJE!!! (Wat heb ik dat gemist)
Apple Crumble met ijs!! Lovely!
Gerian heeft nog even voor ons één van zijn prachtige liedjes gezongen op de piano en zo hebben we de dag goed afgesloten!

Nu liggen Maartje en ik al lekker in bed en het is nu 21.09 uur. Mooi op tijd.

Morgen gaat een groot deel van de groep een berg bewandelen. Maartje, Colien, Emma en ik gaan niet mee, dus morgen wordt een relax dagje!

Tot morgen! xxx

PS: Ik begin nu toch echt wel weer zin te krijgen om naar huis te gaan! Ik mis thuis.


  • 08 Augustus 2014 - 06:58

    Alma:

    jullie worden hier ook gemist hoor, het aftellen is begonnen.....

  • 08 Augustus 2014 - 11:11

    Ingeborg.:

    Hoi evita.
    Jullie hebben veel beleeft en goeds gedaan.
    ik hoop dat het ook voort gezet wordt nu jullie bijna weer naar huis gaan.
    geef het een plaatsje in je hart.
    Suc6 met afscheid nemen.
    Groetjes ingeborg.

  • 08 Augustus 2014 - 11:28

    Ineke:

    Dag meissie,

    Ik mis je ook!
    Het is fijn dat jullie het goed gehad hebben. Het aftellen is begonnen.
    Een lekkere relax dag gewenst.
    Liefs Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evita

Samen met 15 anderen begin ik op 26 juli mijn reis naar Cochabamba in Bolivia. Hier gaan wij vrijwilligerswerk doen; Weeshuizen opknappen o.a. schilderen, wc of douches opknappen e.d.

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 9041

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: