Schoonmaakdag en markt - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Evita Beeftink - WaarBenJij.nu Schoonmaakdag en markt - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Evita Beeftink - WaarBenJij.nu

Schoonmaakdag en markt

Blijf op de hoogte en volg Evita

02 Augustus 2014 | Bolivia, Cochabamba

Vandaag een korte blog met geen foto´s ..

We zijn vandaag erg druk geweest met het schoonmaken van het huis; de meiden zijn thuis gebleven en hebben Elena geholpen met schoonmaken, de was gedaan enzovoort.Dit was erg gezellig!!
De jongens gingen Jennifer mee helpen met verhuizen.
Zij kwamen rond half 2 weer thuis en Maartje, Emma, Elena en ik hebben de lunch gemaakt. Deze hebben we toen opgegeten.
Rond half 3 kwam de bus en toen zijn we naar de markt gegaan. Wat een ervaring, ik als passievrucht en autist werd een beetje gestrest.. Er gebeurde zo veel in mijn omgeving; Bedelende oude mensen, straatkinderen, kinderen die om je heen liepen die bij hun ouders (?) de wacht hielden bij de kraam, stinkende luchten enzovoort.
Vandaag was er ook veel smog dus daar hadden de meesten ook erg veel last van..
Op de markt hebben we spullen gekocht voor morgen wanneer we naar de jungle gaan; schoenen, tassen enzovoort...
Ook nog wat souvenirtjes, maar dit gaan we donderdag ook doen dus dan hebben we meer tijd.

Toen we thuis kwamen hebben we onze tassen ingepakt, er moet veel mee: Truien, shirtjes, hemdjes, 2 paar schoenen, sokken, BH, onderbroeken, eten en drinken e.d.

Nu gaan we snel slapen want morgen gaat de bus om 6.00 uur en het is nu 21.38 dus de hoogste tijd!


Toedeloe! xx

  • 02 Augustus 2014 - 07:02

    Irene:

    Hoi Evita. Leuk al die berichten. Lees ze iedere dag. Heel veel plezier en succes in de jungle. Ik kan niet wachten op de verhalen. Veel plezier. Liefs irene

  • 02 Augustus 2014 - 07:40

    Cornelie:

    Hallo Evita ik lees je verslagen en elke keer befenk ik hoe bijzonder het moet zijn om dit mee te maken.
    Ook je indrukken die je beschrijft. .zo levensecht alsof ik er bij ben.
    Ik blijf je volgen en hoop dat jullie nog veel kunnen doen voor de plaatselijke bevolking.
    De foto's zijn ook lief, aangrijpend, ontwapenend en uniek.
    Veel plezier in de jungle en ik lees het.
    Dikke knuffel van Cornelie.

  • 02 Augustus 2014 - 07:49

    Sanne:

    Wat ga je in de jungel doen? Blijf je daar meerdere dagen?
    Lijkt me ook wat beklemmend hoor zoveel prikkels om me heen op zo'n markt.

    Gr sanne

  • 02 Augustus 2014 - 20:54

    Ineke:

    Hai,

    Leuk om te lezen wat je meegemaakt hebt.
    Ben benieuwd naar je verhaal over de jungle.


    XXX Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evita

Samen met 15 anderen begin ik op 26 juli mijn reis naar Cochabamba in Bolivia. Hier gaan wij vrijwilligerswerk doen; Weeshuizen opknappen o.a. schilderen, wc of douches opknappen e.d.

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 9040

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: