Deze passievrucht heeft haar koffer ingepakt. - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Evita Beeftink - WaarBenJij.nu Deze passievrucht heeft haar koffer ingepakt. - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Evita Beeftink - WaarBenJij.nu

Deze passievrucht heeft haar koffer ingepakt.

Blijf op de hoogte en volg Evita

25 Juli 2014 | Nederland, Zwartsluis

Ja, ik ben een passievrucht. Dit werd mij tijdens de teambuilding duidelijk gemaakt! Netjes, alles op orde en structuur. (Zie foto van koffer)

Elk uur wordt ik een beetje zenuwachtiger.. Waar komen we terecht? zal de vliegreis goed gaan? Ben ik niks vergeten?
M'n koffer zit al dicht en heb besloten om het niet meer open te doen.. (Ook omdat er niks meer bij past)

Vandaag ben ik jarig en hebben Kor en ik bekend gemaakt te gaan trouwen, dat zorgt voor wat leuke afleiding gelukkig. :)
Vanavond nog een klein feestje, daarna, hoop ik, een goede nachtrust om morgen Maartje fris en fruitig op te halen.

Ik heb er zin in!
Bedankt allemaal voor de leuke en lieve reacties, het wordt erg gewaardeerd!!!

Liefs.

  • 25 Juli 2014 - 19:11

    Rosanne:

    Ha Evita!

    dubbel gefeliciteerd!! Fijn feestje vanavond en een hele goede reis gewenst morgen!
    en uiteraard een goede tijd daar!

    liefs Rosanne

  • 26 Juli 2014 - 00:05

    Ingeborg:

    Hoi Evita. Nou van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Zeker mooie afleiding.
    heel veel geluk nu en in de komende tijd. Suc6.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evita

Samen met 15 anderen begin ik op 26 juli mijn reis naar Cochabamba in Bolivia. Hier gaan wij vrijwilligerswerk doen; Weeshuizen opknappen o.a. schilderen, wc of douches opknappen e.d.

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 540
Totaal aantal bezoekers 9043

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: