Werkdagje - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Evita Beeftink - WaarBenJij.nu Werkdagje - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Evita Beeftink - WaarBenJij.nu

Werkdagje

Blijf op de hoogte en volg Evita

06 Augustus 2014 | Bolivia, Cochabamba

Hallo allen,

Vandaag was een zware dag, we moesten een hele tuin leeg trekken.
Veel heb ik helaas niet kunnen doen i.v.m. mijn rug maar wat ik kon doen heb ik gedaan. Veel zijn verbrand, ondanks het insmeren.
Hoe groot de tuin was weet ik niet precies maar het was groot.
Als lunch hadden we aparte broodjes met kaas er in en nog een ander broodje met pittige dingetjes er in, geen idee wat maar ik vond het niet zo lekker. Haha.
Daarna heb ik geholpen met de afwas en tafels schoonmaken. Toen nog even in de tuin geholpen en alles op één hoop gelegd, dit hebben we laten afbranden zodat de grond vruchtbaarder wordt.

Na dat de tuin klaar was werd er nog verf gehaald voor een hekje wat geverfd moest worden, dit duurde bijna een uur... Het was leuk, het hekje verven. We zagen resultaat!

Rond 17.00 uur zijn we naar het meisjes huis gelopen, we hebben namelijk 2 wasmachines gekocht; één voor het jongenshuis en één voor het meisjes huis. Hier waren ze ontzettend blij mee. Ook waren er nog schoenen gekocht voor een paar meiden en ook die hebben we gegeven, dit vonden ze erg leuk!

Rond 17.30 uur zijn we weg gegaan, eerst nog uit eten geweest toen wezen pinnen en toen lekker naar huis.
Hier hebben we gedoucht, weer had ik een lekkere warme douche gelukkig. :)
's avonds nog gezellig spelletjes gedaan; Elena heeft ons een nieuwe geleerd. (weet niet meer hoe het heet, maar het was leuk!)

Nu liggen we in bed en zijn we erg moe, dus sorry voor mijn korte en warrig verhaaltje. Hihi..

Welterusten en tot morgen! xx



  • 06 Augustus 2014 - 19:26

    Ineke:

    De foto's zijn leuk!!! Zo zie je hier waar jullie het voor doen!
    Ik ben benieuwd naar je volgende verslag.

    Liefs Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evita

Samen met 15 anderen begin ik op 26 juli mijn reis naar Cochabamba in Bolivia. Hier gaan wij vrijwilligerswerk doen; Weeshuizen opknappen o.a. schilderen, wc of douches opknappen e.d.

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 9045

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: