Klusdag 1 - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Evita Beeftink - WaarBenJij.nu Klusdag 1 - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Evita Beeftink - WaarBenJij.nu

Klusdag 1

Blijf op de hoogte en volg Evita

29 Juli 2014 | Bolivia, Cochabamba

Vandaag geklust; Geverfd, schoongemaakt, geschuurd e.d.
We hebben een huis opgeknapt, bah wat was deze vies... Echt super ranzig!!
Voor al de keuken, op de muren zaten etensresten, haren en heel veel vet. Dit dus eerst schoongemaakt, daarna alles afgeplakt en daarna begonnen met verven.
Ik begon met het schoonmaken van het plafond in de keuken, wat was deze vies!!!
Daarna ben ik gaan helpen in de woonkamer, we begonnen met verven maar dachten dat dit niet goed dekte, er was veel getekend op de muren en veel andere strepen en vlekken, we gingen toch maar verven. Toen het droog was viel het heel er mee.
Toch hebben Elena en Albert nog nieuwe verf gehaald want we vonden het niet goed genoeg.
Deze dag ging niet zo snel, het was 14.00 uur en ik dacht dat het al 16.30 uur was ofzo...
Morgen gaan we het huis verder afmaken en schoonmaken zo dat we de volgende keer alles kunnen gaan verhuizen.
Ook gaan we morgen naar het weeshuis want daar moet ook het één en ander gebeuren..

Dit is niet zo'n lang verhaal helaas want we gaan zo uit eten. :)
Dus ik moet me klaar maken. Doei!! xxx

• 29 Juli 2014 - 23:42

Alma:

Straks kun je in je eigen huis zo verder

• 30 Juli 2014 - 06:53

Irene:

Stoer hoor. Nou heel veel succes verder met schilderen morgen. Hopelijk gaat de tijd dan iets sneller. Groetjes irene

• 30 Juli 2014 - 08:34

Oma Krebs:

Nou, wat hard werken, maar als het resultaat dan goed is ben je toch blij?
    Slapen jullie goed en met z, n allen op een kamer?
    Groetjes aan de anderen

• 30 Juli 2014 - 08:52

Annet:

Eigenlijk hadden jullie opa Krebs mee moeten nemen!

• 30 Juli 2014 - 11:18

Tiemen:

Zo jullie zijn echt goed bezig geweest!
    Mooi dat het vieze huis nu weer goed schoon en netjes gemaakt wordt!

Morgen nog een dagje klussen in dit huis en dan kan er verhuisd worden toch?

Bedankt voor het mogen meelezen!

Tiemen, Anneke en onze beide Cochabambinos

• 30 Juli 2014 - 20:19

Ineke:

Goed bezig! Oefenen voor je eigen huis. Denk wel aan je rug meissie. XXX.

• 30 Juli 2014 - 22:24

Sanne:

ook nie5t gemakkelijk he zo boven je hoofd werken, maar het resultaat is er vast straks naar.
    succes nog morgen met nieuwe energie er tegenaan!!